+ Branding + Huisstijl + Logo ontwerp + Digitale beeldbewerking + Beeldredactie + Package design + Advertenties + Folder/flyer + Brochure + POS-materiaal + Drukwerk
Toms Creek gelegen nabij de Oostvaardersplassen
aan de rand van Lelystad: ‘the best place for Fishing Adventures’. Een vispark met voor Nederland unieke vismogelijkheden. Van forel-, karper- tot avonturenvijvers met grote steur en meerval. Een uitdaging voor zowel de ervaren sportvisser als de beginneling.
De vraag van Toms Creek:
Hoe zetten we ons vispark vanaf opstartfase visueel sterk in de markt en hoe voeren we dit door in diverse uitingen?
Onze oplossing:
Een brainstorm leidde tot het concept Fishing Adventure. Samen is bekeken wat de unieke identiteit en uitstraling is ten opzichte van andere visparken. Typerende kernwoorden: avontuur - stoer – actie - belevenis – ontspanning - buiten – natuur. Aan de hand van deze kernwoorden is de corporate identity ontwikkeld waarin natuurlijke kleuren, houttextuur, de visser en de vissoorten de basis vormen. Het ontworpen logo verbeeldt het avontuurlijke karakter van het bedrijf. Voorts zijn diverse uitingen vormgegeven zoals folders, posters, rollup-banners, strippenkaarten, de menukaart en een presentatielijn voor verkoopproducten.
Het logo bestaat uit diverse effecten en structuren. Voor bedrijfskleding is het logo versimpeld, zodat de kleuren krachtig uit komen.
Het terrein van Toms Creek Lelystad is flink uitgebreid, met een groot nieuw tweede deel. Om je weg te kunnen vinden heeft Studio Nijenhuis een plattegrond ontworpen waarop alles terug te vinden is.