+ Branding + Package design + Spellen
+ Digitale beeldbewerking
Waar NEEMA zich in eerste instantie richtte op het uitgeven van films en muziek is daar nu een nieuw onderdeel aan toegevoegd: kwalitatieve en hoogwaardige bord- en kaartspellen onder de naam NEEMA Games. Spellen die willen inspireren op een entertaining manier, de ene keer verdiepend en expliciet, maar ook soms gewoon voor het plezier. Deze spelproducten vinden hun afzet op de nationale én internationale markt.
De vraag vanuit Neema Games:
We willen voor diverse spellen een aansprekend en eigentijds ontwerp, passend bij het soort spel en doelgroep.
Een echt liefdesspel voor twee, ontwikkeld in samenwerking met Marriage Course. De verpakking geeft het gevoel van een bonbon doos. De iconen van de doos komen op verschillende plekken terug in het ontwerp. De vragen uit het spel zijn onderverdeeld in categorieën, welke aansluiten bij een icoon. De kleuren zijn eigentijds, warm en passioneel.
Henk Nennie-van Gemeren | NEEMA Games
Welk spel levert niet alleen serieuze gesprekken op, maar ook een hoop gelach? Vis-je of niet?! Pak een kaart van de stapel met 120 Visje-teksten, rol de achthoekige dobbelsteen en ontdek welke opdracht je moet uitvoeren.
De verpakking en de kaarten sluiten perfect aan op de uitstraling van het merk Visje. Zwart/wit en clean.
Krummel is een rups. Een heel gewone rups. Maar Krummel wil niet gewoon zijn. Hij wil een huisje, net als de slak of stippen op z’n rug, net als het lieveheersbeestje. Dan gebeurt er iets heel bijzonders met Krummel…
Een onvergetelijk verhaal over bijzonder zijn, nu ook als puzzel. Het verhaal staat achter op de doos, om voor te lezen tijdens of na het puzzelen. De illustratie van de puzzel is zodanig aangepast, dat het niveau van de puzzel geschikt is vanaf 4 jaar.
Het Kaarten op Tafel-spel biedt de mogelijkheid om op een leuke, ontspannen en een beetje prikkelende manier met elkaar in gesprek te raken. Beantwoord vragen met betrekking tot persoonlijkheid, relaties en ontspanning.
De herkenbare kleuren van het oorspronkelijke spel Kaarten op Tafel komen terug in deze nieuwe editie. Deze editie is opgefrist, waardoor het meer aansluit bij deze tijd. Daarnaast is deze compacte editie perfect om overal mee naartoe te nemen.
In dit spel teken, beeld je uit, omschrijf je of geef je hints over de woorden op je kaartje. Welke vorm je ook gebruikt, probeer je boodschap zo goed mogelijk over te brengen.
Het logo van 40 tellen beeld uit waar het spel om draait: binnen 40 seconden raden. De kerst editie sluit aan bij de stijl van Kerst voor jou!. Het is eigentijds, fris en past bij het kerstgevoel. De Kampvuureditie is ontstaan in samenwerking met Groot Nieuws Radio en Pro Life. De huisstijl van beide organisaties komen terug in het ontwerp.
Deze variant op het wereldwijd zeer populaire groepsspel Weerwolven is helemaal opgezet in de thematiek van vervolgde christenen. Daarmee is het een zeer uitdagend spel met een serieuze verhaallijn die tot nadenken stemt. Geschikt voor kleine als zowel grote groepen van 10 tot 20 spelers.
De kleuren van het spel sluiten aan bij stichting Open Doors. In sfeer en beeld is goed zichtbaar dat het om een spannend spel gaat.